04/574-51-30 solagorje@osgorje.si

Torek, 1. 6. 2021: Včeraj smo srečno prispeli v Planico in se po kosilu odpravili na sprehod in smo se vsi pogumno povzpeli na planiško velikanko. Prosti čas smo izkoristili za raziskovanje okolice, po večerji smo šli na večerni pohod in se pripravili na torkov celodnevni izlet. Danes smo takoj pa zajtrku odšli na pohod, skozi Rateče, nato smo se začeli vzpenjati na Tromejo in sedeli v treh državah hkrati, kjer smo imeli kosilo. Po enournem počitku smo se odpravili nazaj v dolino, ustavili smo se na Zelencih, kjer smo se posladkali s sladoledom, nato odšli proti Podkorenu in nazaj proti domu v Planici. Pred večerjo smo odšli na veliko nogometno igrišče, kjer smo igrali nogomet, odbojko in se pogovarjali. Po večerji smo vadili cirkuške veščine in se naučili žonglirati. Imeli smo super izlet in idealno vreme. Jutri nas čaka pohod v Tamar, ogled slapa Nadiža, preizkusili se bomo v vožnji s terenskimi rolkami in šli na razgledno točko.

Četrtek, 3. 6. 2021: Včeraj smo po zajtrku odšli na krasen izlet v Tamar, od koder smo se povzpeli na vrh slapa Nadiža. Nekaj se nas je nato sprehodilo do slapa Črne vode. Po kosilu smo se preizkusili pri vožnji s terenskimi rolkami in nam je šlo odlično. Ena skupina je odšla tudi na razgledno točko, od koder snemajo panoramske posnetke v času televizijskih prenosov poletov v Planici. Zvečer smo se igrali zanimive socialne igre, nato smo naredili učinkovite raztezne in krepilne vaje za telo. Danes smo imeli kolesarski izlet. Šli smo do Martuljka, nekateri smo si ogledi tudi prvi slap, nato smo se odpravili proti jezeru Jasna, kjer smo imeli krajši postanek. Po kosilu smo si ogledali Nordijski center, nato smo delali vaje za boljše ravnotežje na “slcakline-u” in varovani plezali na vrh dvanajst metrskega drevesa. Po večerji smo imeli zelo zabaven kviz. V prostem času smo se kartali, igrali odbojko in nogomet. Jutri nas čaka orientacijski tek, nato si bomo sami pripravili kosilo, po kosilu pa pridemo domov. Predviden odhod je ob 13. uri in bomo pred šolo okoli 14. ure.