04/574-51-30 solagorje@osgorje.si

Dragi učenci in učenke, dragi starši!

Naslednja dva tedna bomo v stiku preko te spletne strani in elektronske pošte. Učitelji smo pripravili navodila za delo doma po oddelkih in po tednih. Nekaj spodbudnih besed pa je v tudi v kotičku za starše na koncu prispevka. 

Za prvi teden (16.– 20. marca 2020) ima vsak oddelek vse napotke zbrane na enem listu.

Vsako dopoldne se torej kar sami ‘igrajte’ šolo, mlajšim lahko pomagajo starejši bratje in sestre ali pa starši. Vse zvezke in ostalo literaturo (upamo) imate doma, sicer pa si pomagajte z iznajdljivostjo in ustvarjalnostjo.

Vsako druženje s sošolci odsvetujemo, zato zdaj izjemoma tudi učitelji dovoljujemo, da se ‘družite’ po socialnih omrežjih. V vsakem primeru pa: izkoristite čas za tisto šolsko delo, za katero običajno nimate časa ali volje. Preglejte staro snov, izdelajte plakate, miselne vzorce, ponavljajte …

V šoli se imamo res fino in verjamemo, da bomo kmalu nazaj!

Vse dobro vam in vašim družinam,

Tatjana Pintar,

pomočnica ravnateljice

Navodila za pouk:

Vsak oddelek ima vse napotek zbrane na enem listu. Priporočamo, da si dokument shranite na računalnik ali ga natisnete.

1. triletje 2. triletje 3. triletje

1_a_prvi_teden

2_a_prvi_teden

2_b_prvi_teden

3_a_prvi_teden

3_b_prvi_teden

4_a_prvi_teden

4_b_prvi_teden

5_a_prvi_teden

6_a_prvi_teden

6_b_prvi_teden

7_a_prvi_teden

8_a_prvi_teden

8_b_prvi_teden

9_a_prvi_teden

9_b_prvi_teden

 

Kotiček za starše:

Otroci bodo mogoče v tem času občutili tudi skrb in stisko, zato vam priporočamo, da si preberete zapis psihoterapevtke, gospe Barbare Repinc Zupančič:

“Konec leta 2018 smo se v naši družini in v naši vasi za krajši čas že znašli odrezani od sveta zaradi poplav. Takrat mi je zelo pomagalo vse znanje o delu z mladimi, pa marsikaj sem se še naučila. Tako, da delim z vami kot mama in terapevtka kaj pomaga ko so otroci in mladostniki v tesnobi. Glede na to, da se bodo vrata šol zaprla naslednji teden, bomo zlasti odrasli pomembni pri ohranjanju naše in njihove strukture znotraj omejenih možnosti. Sama vidim to tudi kot priložnost za drugačno povezovanje.

Ideje sem zapisala na način kot mislim, da bi jih povedali mladi nam staršem v času, ki je prepleten z novicami o virusu (seveda pol od tega ne bi priznali, da je tako – enako kot ne bi tudi jaz, ko sem bila najstnica :-)).”

Dostopnost