1. razred
Učenci 1. razreda so razmišljali o pravljicah, ki človeka spremljajo celo življenje. Vedno jih beremo. Najprej jih poslušamo, ko nam jih berejo starši, stari starši, vzgojitelji in učitelji, kasneje pa otroci odrastejo in svoje bogastvo pravljic prenašajo na svoje...
2. razred
Drugošolci so se posvetili lepoti slovenskega jezika, ki imajo pri komunikaciji čudežno moč. Učenci so iz svojega besednega zaklada izbrali besede ali stavke, ki imajo zanje veliko vrednost in lepoto. Prispevki učencev 2. a in 2. b razreda Likovni izdelki...
3. razred
Naj živijo večne pravljice … Prispevki učencev 3. a in 3. b razreda Likovni izdelki učencev:
4. razred
Učenci 4. a in 4. b so se preizkusili kot pravljičarji. Napisali so svojo pravljico. Poleg pravljice so razmišljali tudi o lepoti slovenskega jezika, o bontonu pri komunikaciji in podali vtise o kulturnem dnevu. Prispevki učencev 4. a razreda Prispevki učencev 4. b...
5. razred
Za 5. a slovenska beseda veliko velja, še posebej, kadar se z rimami poigra. Prve rime so septembra nastale, ko so nas poti na slovensko morje pripeljale. (J. Geltar) Prispevki učencev 5. a razreda Likovni izdelki učencev:
6. razred
Ali je skrb za slovenski jezik enaka skrbi za okolje? Skrb za slovenski jezik_6. razred
7. razred
Čas je vladar sveta. Vzemimo si čas za bližnje. To sta misli, ki sta bili največkrat omenjeni pri sedmošolcih, ki so razmišljali o času po prebranem odlomku Momo pri izviru časa. Dragocenost časa_7. a
8. razred
Mnogi Slovenci so se v naši zgodovini trudili ohraniti slovenski jezik, slovensko kulturo in umetnost. Bili so močni, vztrajni in zelo razsvetljeni, da jim je to uspelo. Danes smo lahko ponosni govorci slovenskega jezika. Poslanstvo jezika je, da z njim komuniciramo...
Prispevki o korona času od 6. do 9. razred
Spet nazaj v šolo – veliko novih izkušenj in spoznanj (učenci od 6. do 9. r.) Refleksija učencev o korona času od 6.-9. razreda