04/574-51-30 solagorje@osgorje.si

V šolskem letu 2016/2017 smo oblikovali  projektni tim in pričeli s pomočjo brošurice Vodič za uvajanje 8 krogov odličnosti v šoli in knjižice 8 krogov odličnosti, izvajati projekt 8 krogov odličnosti.

 

 

 

Tema drugega kroga je Predanost in pogum. Učenci 8. b razreda so imeli delavnico na to temo. Podrobnosti si lahko pogledate v dokumentu. Predanost v 8. B

V tretjem krogu je tema Odgovornost. Učenci 8. b razreda so že lansko šolsko leto imeli razredno uro na to temo in s tem nadaljevali tudi v letošnjem šolskem letu. Več si lahko preberete v dokumentu 3. krog_Odgovornost.

 

 

FLEKSIBILNOST V 8.B

V razredu smo se odločili, da sprejmemo razredna pravila.

Učenci so pripravili učilnico za izvedbo delavnice po navodilih hitro, tiho in varno.

Prostovoljni učenec je zapisoval na tablo ideje, na kakšen način bomo izbrali skupna pravila: jih bomo povedali ustno, jih bomo zapisali na plakat, jih bomo narisali…

Potem so z glasovanjem izbrali najboljši način: PRAVILA BOMO ZAPISALI NA PLAKAT.

Vsak učenec je povedal pravilo in ga s svojimi besedami zapisal na plakat.

Potem so izbrali pravilo, ki se jim je zdelo najpomembnejše in da se o njem pogovorimo. To pravilo je bilo: PRI POUKU SODELUJEM.

Sledilo je individualno razmišljanje o izbranem pravilu. Vsak učenec je na list zapisal po tri ideje, kako bo pri pouku sodeloval.

Liste z napisanimi idejami sem pobrala. O teh idejah se bomo pogovorili naslednjič pri razredni uri.

6. b razred: » TO JE TO«: delavnica, ki je potekala v sredo, 28. marca 2018

V 6. b razredu smo si v sredo 28. 3. 2018 pri razredni uri pogledali videospot pesmi SVET JE TVOJ (Nina Pušlar in Zlatko). Po poslušanju pesmi smo je pogovorili, o čem pojeta pevca. Kaj je tisto kar poudarja Nina in kaj poudarja Zlatko? Opozorila sem jih, da Zlatko govori tudi o primerjanju z drugimi, o pridnosti, o pozitivnih mislih, o naših padcih in vzponih. Učenci so ponovili njegove besede in povedali ali so pozitivne ali negativne. Nato smo se pogovorili o tem, kaj nas resnično lahko osreči. Mi sami ali drugi? Učenci so ugotovili, da je sreča v nas in tudi odločitev za lep in dober odziv na stvari, ki se nam vsakodnevno dogajajo. In ko to ugotovimo je TO TO.

Na koncu smo naredili še plekat in ga opremili s pozitivnimi mislimi obeh pevcev. Dodali smo še svoje misli.

Zapisala: Vesna Leban, razredničarka 6.b

8. b razreda: » TO JE TO«: delavnica, ki je potekala v petek, 2. marca 2018

Krog smo v 8. b razredu pričeli z brain stormingom: Na kaj pomisliš ob besedah »to je to«.

Misli smo zapisali na tablo.

Potem smo pojasnili pomen teh besed in dejanj.

Sledilo je razmišljanje o navadah, ki jih sčasoma pridobijo, ko domačo nalogo preložijo in najprej pregledajo vsebino na facebooku. Svoje misli so zapisali na listek (rumen listič), nato pa so pred razredom prebrali svoje razmišljanje.

Sledilo je razmišljanje o počutju, ki se porodi ob takem prelaganju. Zopet so misli zapisali na barvo drugega lista (rdeč listič). Misli so glasno prebrali in o tem smo se pogovorili.

Na koncu so razmišljali o boljši osredotočenosti na naloge. Ideje so povedali pred razredom.

Izdelan plakat smo izobesili v razredu.

Pri delavnicah so učenci zelo dobro sodelovali, imeli so veliko idej, bili so ustvarjalni, trudili so se razmišljati.

Razredničarka: Klavdija Koman

NAPAKE VODIJO K USPEHU

V 6. a razredu smo v sredo, 28. 11. 2018, pri razredni uri imeli delavnico na temo Napake vodijo k uspehu. Najprej smo se pogovorili kaj so napake, kakšne so posledice in, da se vedno iz napak nekaj naučimo, kar nas pripelje do uspeha, saj se uspešni ljudje ne bojijo napak, ampak se učijo iz njih. Učenci so individualno opisali dogodek, ko so naredili napako in so se iz nje nekaj naučili. Učenci so zgodbe predstavili v obliko stripa, slike ali besedila. Vsak učence je svojo zgodbo predstavil, o vsaki zgodbi smo se skupaj pogovorili. Pogovorili smo se o posledicah in kaj so se iz napak naučili. Prebrali smo si tudi zgodbe o znanih osebah, kot so Elvis Presley, Harrison Ford, Michael Jordan, Steve Jobs, Oprah Winfrey, The Beatles. Na koncu smo se razdelili v skupine. Vsaka skupina je dobila pet listov. Med seboj so tekmovali, katera skupina naredi najvišjo stolpnico. Pri tej vaji smo se učili vztrajnosti in, da ob vsakem neuspelem poskusu, še enkrat začnemo znova in uporabljamo različne strategije reševanja problemov.

 

V devetem razredu so učenci pri organizaciji šolskega plesa izvedli dejavnost Uravnoteženost. Njihovo izkušnjo si lahko preberete v prispevku.

Uravnoteženost v 9. razred

 

 

Dostopnost